skip to Main Content

Nu ai fluxul dorit de vizitatori, ai o scădere de trafic?


Alege care este problema cu magazinul tău:

Care sunt consecințele unei scăderi de trafic?

Comerțul electronic este o arenă mare. Concurența de retail online este intensă și gestionarea unei afaceri de comerț electronic este în sine o sarcină obositoare. Există atât de multe scenarii și lucruri pe care proprietarul unei afaceri de comerț electronic trebuie să le țină cont doar pentru a se asigura că afacerea lui nu doar funcționează bine, ci oferă și un ROI pozitiv. Sănătatea unui magazin online este influențată de traficul pe care îl primește și, dacă traficul este afectat, proprietarul are motive serioase de îngrijorare.

Există multe motive pentru care traficul unui magazin online poate scădea sau poate experimenta o scădere bruscă. O scădere a traficului poate fi una majoră și/sau o scădere treptată care poate avea loc pe o perioadă de săptămâni sau chiar luni. Modificările legate de migrarea site-ului au ca rezultat o scădere constantă a traficului. Am acoperit aceste puncte unul câte unul pe baza experienței noastre practice cu clienții de magazin online:

• O schimbare efectuată pe magazinul online care are ca efect colateral scăderea traficului
• O problemă in reclamele plătite (Google, Facebook, etc…)
• Pierderea unei sau mai multor surse de trafic: de exemplu linkuri dintr-un blog
• Probleme tehnice în platforma de eCommerce folosită (Prestashop, Magento, WooCommerce, Shoppify, BigCommerce, Gomag, etc…)
• Probleme tehnice în mediul de funcționare: găzduire, domeniu, email, etc…
• Altele

Cum identificăm rădăcina problemei și cum o rezolvăm?

Pentru a găsi motivul exact pentru o scădere de trafic este necesară crearea unui audit în detaliu despre toate aspectele tehnice ale magazinului online, respectiv despre sursele de trafic actuale si cele dintr-un interval de timp când nu exista problema.

Back To Top
Afiseaza
Ascunde