skip to Main Content

Procesul de comandă nu este intuitivă sau funcționează greșit?


Alege care este problema cu magazinul tău:

Procesul de comandă începe când cumpărătorul apasă butonul Adaugă în coș și se termină cu confirmarea de înregistrare a comenzii.

Știai că 87% dintre cumpărătorii online abandonează coșul de cumpărături dacă procesul de comandă – și mai ales secțiunea de checkout – este prea complicată sau prea lungă? Ca proprietar de magazin online nici nu ne închipuim că această perspectivă este importantă până nu vedem statisticile respective.

Care sunt consecințele acestei probleme?

Asta înseamnă că un magazin online poate pierde extrem de multe comenzi dacă secțiunea de comandă si checkout nu este optimizată din punct de vedere de UI/UX (user interface / user experience) sau conține alte anomalii de funcționare.

Ce pot cauza probleme în procesul de comandă?

• Procesul nu este intuitiv sau este incomplet
• Lipsa optimizării din punct de vedere UI/UX (User interface / User experience)
• Erori apărute în pașii de checkout
• Conflict între anumite module: plată online, livrare / generare awb, generare factura, etc…
• Probleme de stoc și gestiune
• Probleme de trimitere email
• Probleme de server
• Altele

Cum ne dăm seama dacă avem această problemă?

Pentru a avea un diagnostic corect a problemei trebuie sa analizam îndeaproape statisticile de utilizare ale site-ului. Dacă este evident că rata de coșuri abandonate este una ridicată atunci facem un audit mai detaliat al procesului de comanda si checkout pe baza căruia se executăm lucrările de remediere.

Back To Top
Afiseaza
Ascunde